Geometria roților versus echilibrarea roților?
Oamenii deseori confundă geometria cu echilibrarea roților. Acestea sunt complet diferite. Geometria roților constă în ajustarea unghiurilor roților pentru a le aduce la valorile specificate de producătorul mașinii. Pe de altă parte, echilibrarea roților permite roților să se învârtă fără să cauzeze o vibrație inutilă..
Citeste mai mult
Chiar și cea mai mică oscilația a geometriei poate cauza probleme.
Scopul geometriei corecte a roților este de a oferi o manevrarea optimă a mașinii și de a maximiza durata de viață a anvelopelor. Principalele motive pentru o aliniere corectă a roților sunt: Puteți economisi bani, pentru că înlocuiți mai rar anvelopele. Anvelopele au o durată de viață mai mare. Manevrarea mașinii dumneavoastră va fi optimizată. Mașina va fi mai ușor de condus, cu o rezistență mai mică a anvelopelor la rulare.
Citeste mai mult
De ce este importantă geometria roților?.
Geometria roților poate afecta gradul de uzură pe care îl suportă anvelopa. Geometria normală la majoritatea mașinilor este concepută să minimizeze uzura și să maximizeze confortul șoferului și pasagerilor. O geometrie corectă a celor patru roți va reduce uzura anvelopelor, va ajuta la creșterea duratei de viață și a performanței acestora și va mări gradul de economisire a combustibilului.
Citeste mai mult
Cât de mult durează să realiniez roțile și cât costă?.
Majoritatea problemelor de geometrie față-spate pot fi rezolvate în aproximativ 30 de minute. Geometria roților constă în principal în verificarea direcției și unghiului la care se află roțile față de specificațiile producătorului mașinii dumneavoastră. Chiar dacă auziți expresii precum convergență negativă sau pozitivă, unghi de cădere negativ sau pozitiv, alinierea roților în sine nu este complexă. De fapt, ajustarea geometriei roților este o operațiune foarte simplă.
Citeste mai mult